Reklamačný poriadok

Postup pri reklamáciach

Ak chcete zakúpený tovar reklamovať oznámte reklamáciu na e-mailovú adresu: info@ecoliquid.sk alebo vyplňte formulár nižšie

Formulár pre reklamácie

Chybný produkt kupujúci pošle doporučene (uveďte aj číslo objednávky, ďakujeme!) na našu adresu (Peter Dlhopolček – LUCATEX Raková 1600,023 51 Raková), po jeho prevzatí v čo najkratšej dobe (max. 10 pracovných dní) ho opravíme alebo vymeníme a pošleme naspäť opravenú alebo vymenenú súčiastku. Náklady poštovného znáša kupujúci, za prípadnú stratu alebo nedoručenie zodpovedá odosielateľ. Pokiaľ reklamovaný produkt nie je na sklade, ani nie je opraviteľný, zákazník má možnosť za protihodnotu nakúpiť v našom internetovom obchode, alebo vrátime finančnú hotovosť. Záručná doba sa predlžuje o dobu po ktorú chybný produkt sa nachádzal u nás, kým sme čakali na jeho výmenu.

Naše kontakty využite aj v prípade, ak potrebujete pomoc ohľadne postupu reklamovania.


Reklamačný poriadok

Predávajúci zodpovedá za vady tovaru a kupujúci je povinný reklamáciu bezodkladne uplatniť u predávajúceho. Kupujúci odoslaním objednávky predávajúcemu potvrdzuje, že bol riadne informovaný o podmienkach a spôsobe reklamácie tovaru vrátane údajov o tom, kde možno reklamáciu uplatniť.

Kupujúci má právo uplatniť si u predávajúceho záruku len na tovar, ktorý vykazuje vady, ktoré zavinil výrobca, dodávateľ alebo predávajúci, vzťahuje sa naň záruka a bol zakúpený u predávajúceho. Kupujúci je povinný vykonať prehliadku tovaru pri prevzatí tovaru. Pokiaľ tak neučiní, môže uplatniť nároky z vád zistených pri tejto prehliadke, len keď preukáže, že tieto vady mal tovar už v čase prevzatia tovaru. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom. Predajca zodpovedá za všetky chyby výrobku, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim alebo ktoré sa objavia v priebehu záručnej doby.

Záruka sa nevzťahuje:
a) na opotrebenie bežným používaním výrobkov,
b) na chyby spôsobené nešetrným zaobchádzaním alebo mechanickým poškodením,
c) na chyby spôsobené nedodržaním pokynov na používanie a údržbu,
d) na chyby, o ktorých kupujúci vie a bola na ne poskytnutá zľava z ceny tovaru.

Nárok na uplatnenie záruky u predávajúceho kupujúcim zaniká:
a) nepredložením dokladu o zaplatení,
b) neoznámením zjavných vád pri prevzatí tovaru,
c) uplynutím záručnej doby tovaru,
d) mechanickým poškodením tovaru spôsobeným kupujúcim,
e) neodborným zaobchádzaním, obsluhou, alebo zanedbaním starostlivosti o tovar.


Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu a ukončiť reklamačné konanie jedným z nasledujúcich spôsobov:
a) odovzdaním opraveného tovaru,
b) výmenou tovaru,
c) vrátením kúpnej ceny tovaru,
d) vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru,
e) písomnou výzvou na prevzatie predávajúcim určeného plnenia,
f) odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru.

Spíšte reklamáciu a nezabudnite do nej zahrnúť:
a) označenie a popis chyby,
b) číslo objednávky,
c) kópiu kúpneho dokladu (faktúry),
d) kontakt na kupujúceho.

Poškodenie tovaru pri preprave má za následok neuznanie reklamácie. Aj predávajúci, aj kupujúci tovar vždy pošle doporučenou zásielkou. Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu ihneď, v zložitých prípadoch do 10 pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava čas potrebný na odborné posúdenie vady. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ rovnaké práva, akoby išlo o vadu, ktorú nemožno odstrániť. Predávajúci je povinný, ak reklamáciu neuzná do 10 pracovných dní, výrobok zaslať na vlastné náklady na odborné posúdenie. Predávajúci je povinný na požiadanie orgánu dozoru zaslanie alebo výsledky odborného posúdenia preukázať. Predávajúci je povinný pri uplatnení reklamácie vydať spotrebiteľovi potvrdenie. Predávajúci je povinný o vybavení reklamácie vydať písomný doklad najneskôr do 30 dní od dátumu uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok. Predávajúci reklamácie vybavuje v pracovných dňoch cez e-mail alebo písomne. Predávajúci každú reklamáciu vybavuje bez zbytočného odkladu a o jej priebehu informuje zákazníka. Po obdržaní reklamovaného tovaru predávajúci bude zákazníka bezodkladne kontaktovať e-mailom. O výsledku reklamácie bude kupujúci informovaný bezprostredne po rozhodnutí o oprávnenosti reklamácie e-mailom. Ak spotrebiteľ reklamáciu výrobku uplatnil počas prvých 12 mesiacov od kúpy, môže predávajúci vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe odborného posúdenia; bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia nemožno od spotrebiteľa vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením. Ak spotrebiteľ reklamáciu výrobku uplatnil po 12 mesiacoch od kúpy a predávajúci ju zamietol, osoba, ktorá reklamáciu vybavila, je povinná v doklade o vybavení reklamácie uviesť, komu môže spotrebiteľ zaslať výrobok na odborné posúdenie. Ak je výrobok zaslaný na odborné posúdenie určenej osobe, náklady odborného posúdenia, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znáša predávajúci bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia. Ak spotrebiteľ odborným posúdením preukáže zodpovednosť predávajúceho za vadu, môže reklamáciu uplatniť znova; počas vykonávania odborného posúdenia záručná doba neplynie. Predávajúci je povinný spotrebiteľovi uhradiť do 15 dní odo dňa znova uplatnenia reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady. Znova uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnuť. Ak je reklamácia uplatnená prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie, predávajúci je povinný potvrdenie o uplatnení reklamácie doručiť spotrebiteľovi ihneď; ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie; potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak spotrebiteľ má možnosť preukázať uplatnenie reklamácie iným spôsobom. Predávajúci je povinný zabezpečiť prítomnosť osoby poverenej vybavovať reklamácie v súlade s ust. § 18 ods. 3 Zákona. V prípade výmeny tovaru za nový dostane kupujúci doklad, na ktorom bude uvedený vymenený tovar, a prípadné ďalšej reklamácie sa uplatňujú na základe pôvodnej faktúry a reklamačného dokladu. Záručná doba začne plynúť znovu od prevzatia nového tovaru. Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať. Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci. Ak je vada odstrániteľná, avšak pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave zabezpečenej predávajúcim (aspoň dve predchádzajúce opravy rovnakej vady) nemôže kupujúci tovar riadne užívať, má právo na výmenu veci alebo právo od zmluvy odstúpiť a požadovať vrátanie kúpnej ceny. V prípade, že predávajúci ukončí reklamačné konanie ako odôvodnené zamietnutie reklamácie, ale vada výrobku objektívne jestvuje a nebola odstránená, môže si kupujúci uplatniť svoje právo na odstránenie vady tovaru prostredníctvom súdu.

Orgán dozoru: Inšpektorát SOI pre Žilinský kraj,Žilina - odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa tel.číslo:02/58272172-3 fax číslo:02/58272170

www.ele-cigarety.sk - elektronické cigarety, e-liquid a príslušentstvo k elektronickým cigaretám luxstore.sk - Predaj oblečenia svetových značiek Navštívte Ecoliquid.sk u ShopMania hladat.sk Internetový obchod, e-shop? Jahoda - najlepšie obchody Slovenska TOPlist Pozri.sk - katalóg, vyhľadávač Vyhľadávač - Xsite.sk - taXi nájdi, čo potrebuješ! Katalog Lion Line Centrum obchodu.eu - nakupujte výhodně, pohodlně a s přehledem
CZIN.eu Internetové obchody Super-Obchody.eu iAgent Citysearch.cz Rink.cz Ecoliquid e-liquid Catalogio
www.cigaretaelektronicka.sk | Cigareta elektronická | Elektronická cigareta | E-cigareta e-shop | Elektronické cigarety - Roudnice n. L. | Mesto Košice | Katalog Bezva Portál | Katalog.sk | Inet-Zone - Webkatalog | Katalóg stránok | Katalog-odkazů.cz | katalog stránek Začátek.cz | Inzerce | sPřehledem.cz | Výměna odkazů | Elektronická cigareta - Ecigareta.eu | Toplink - katalog odkazů | Kompletně.cz | katalogfiriem.eu - katalóg webstránok v SR a ČR | FMG.sk | Katalóg OBELIX | vsetko.info - katalóg webstránok
Copyright ©2013 ecoliquid.sk